luni, 15 decembrie 2008

ReusiteNe

Pareri de rau si ganduri aiurea..
nu am stiut niciodata ce vreau dar azi chiar am avut de zis ceva...
si ce....mi-am zis mie si atat, iar nu am avut curajul sa...sa.. sa nimic, o las asa ca de obicei!!!
nici nu stiu ce am vrut sa fac dar oricum cred ca nu era nimic rau, erau doar niste ganduri ce invadasera mintea mea de...era sa zic de blonda, dar macar eu sa nu zic asta...:))
da, se pare ca am chef de glume pe seama mea si am scris 4 randuri si tot nu am exprimat ce am vrut in momentul in care am deschis blogul asta........
ideea e ca nu iese intotdeauna asa cum ne dorim, sau poate totusi...a da, asta am vrut sa subliniez, ca nu iese totul cum ne dorim si uneori din cauza unor cuvinte in plus sau in minus....
revin la muzica mea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu