vineri, 19 decembrie 2008

Daca ai sti..

Daca ai sti ce bine'mi pare zi de zi cand tu apari in calea mea...
Daca ai sti cum m-am simti de fericita cand mi-ai zambit..nu pot uita...
Daca ai sti ca exista cineva ce te iubeste pe'ascuns...n'as mai fi atat de trista..
Nu m-am gandit niciodata ca noaptea ascunde atat de multe lucruri si ca oamenii pot deveni alti oameni atunci cand nu pot fi vazuti prea bine.
Trupul devine nevazut ca si cand nu ar fi acolo, miscarea devine simt, respiratia devine adiere, pana si umbra a inceput sa puna semne de intrebare, nimeni nu recunoaste nimic si se da uitarii, asa de simplu!!!!
Cine sa mai inteleaga? nici in vise nu poti sa mai crezi, in printul cel bun nici atat, atunci ce e de facut???
Intrebarea ar trebui indreptata catre noapte, ea e vinovata de curajul imprastiat pe minti mai slabe decat de obicei...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu