sâmbătă, 28 august 2010

Am visat


Am visat mereu la o lume doar pentru mine
Bineinteles ca nici pana acum nu am reusit sa o am
Dar timpul nu este pierdut, eu inca mai sper
Dar lumea asta nu are cum sa fie reala, ea o sa existe doar in mintea mea
Asa ca nu cred ca e foarte greu
Dar oare asta ar insemna ca sunt nebuna?
Dar oare asta ar presupune sa fiu mai mult decat singura?
Oamenii sunt slabi
Asta am stiut-o intotdeauna si imi dau sema pe zi ce trece ca asa este
Deci daca tot sunt om
Si daca tot sunt slab
De ce nu as fi si nebuna?
Mai am putin si scriu o axioma care nu trebuie demonstrata
Deci...imi permit de azi inainte sa fiu nebuna
Imi permit sa am o lume doar pentru mine
Si cum as vrea sa fie?
Inca nu m-am gandit dar stiu sigur ca imi va aduce liniste
De ce imi doresc liniste?
Pentru ca traim intr-o lume agitata, alerta
Si uneori simti nevoia sa stai doar tu cu tine
Si uneori vrei sa iti auzi doar gandurile tale
Si de cele mai multe ori nu ai loc
Esti inconjurat doar de zgomote
Si de ce as vrea eu sa imi aud gandurile mele?
Dar oare gandurile altora nu sunt demne de ascultat?
Cred ca sunt prea multe intrebari
Cred ca mintea mea e plina de intrebari
Si nu stiu daca acum am chef sa raspund la toate
O las sa se zvarcoleasca si sa isi doreasca cu ardoare aceste raspunsuri
Ca atunci cand le va primi, sa fie pe deplin multumita
Sa mai fie una..
De ce suntem tristi?
Asta e amuzanta
Amuzanta din mai multe motive
Tristetea vine din dorinta de a detine anumite lucruri, stari, emotii, oameni langa noi
Omul se regaseste permanent intr-o continua lupta, cautare de bine, de invingere, de acaparare de spatiu, de patrundere in ganduri si in vise..
Omul se straduieste permanent sa guste din tot ce il inconjoara
Sa guste trairi variate
Sa guste din mancaruri alese, bauturi cat mai fine
Sa guste din aroma unui job satisfacator
Sa guste remuneratii cat mai dese
Sa guste frumusetea unui partener de viata
Sa guste viata linistita
Sa guste desfranarea
Ca in final sa revina de unde a plecat, sa se lase trantit intr-o stare de amorteala deplina, sa renunte la sperante, sa renunte la setea de viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu